لیگ برتر انگلیس| پیروزی قاطع سیتیزن‌ها و تثبیت صدرنشینی؛ آرتتا محکوم به برد + فیلم

17:01 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۶۸۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
لیگ برتر انگلیس| پیروزی قاطع سیتیزن‌ها و تثبیت صدرنشینی؛ آرتتا محکوم به برد + فیلم
شاگردان پپ با برتری قاطع مقابل فولام یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ جزیره نزدیک شدند.

خبرگزاری میزان – در نخستین دیدار از هفته سی وهفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (شنبه) منچسترسیتی در خانه فولام موفق شد ۳ بر صفر مقابل این تیم پیروز شود تا همچنان شانس اول قهرمانی لیگ برتر انگلیس باشند.

سیتی بازی را بهتر شروع کرد، اما فولام در دقیقه ۳ اولین حمله جدی را تدارک دید و ۲ شانس خوب روی ضربه کرنر داشتند که به جایی نرسید. سیتی خیلی زود بازی را در اختیار گرفت و به شکلی چشم نواز نیز کار می‌کرد. هر لحظه می‌شد تصور کرد سیتی به گل برسد و این اتفاق در دقیقه یازده رخ داد. یک و دو گواردیول با دی بروینه و ضربه زمینی مدافع کروات به گوشه دروازه فولام رفت. 

با آغاز نیمه دوم سیتی باز هم هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۹ به گل دوم رسید. شاگردان پپ روی حرکت عالی برناردو و ضربه او که بلوکه شده بود را فودن از درون محوطه جریمه با شوت پای راست تبدیل به گل کرد. در دقیقه ۷۱ نوبت به گل سوم سیتی رسید و زننده آن بازهم گواردیول بود. او روی ارسال برناردو در تیر دوم خودش را به توپ رساند و توانست دبل خود را تکمیل کند، اما این پایان کار نبود سیتی در دقیقه ۹۶ با خطای دیوپ روی آلواز به یک ضربه پنالتی دست یافت. دیوپ روی این صحنه قرمز گرفت و اخراج شد و آلوارز از روی نقطه پنالتی گل چهارم سیتی را به ثمر رساند.

به این ترتیب سیتی بیست‌و‌ششمین پیروزی‌اش را در این فصل لیگ جزیره کسب کرد و با ۸۵ امتیاز و تعداد بازی‌های برابر با آرسنال، بالاتر از حریف لندنی قرار گرفت که ۸۳ امتیازی است. آرسنال که از لطف همشهری مأیوس شده، فردا برای پس گرفتن صدر جدول میهمان منچستریونایتد خواهد بود، دیداری که از ساعت ۱۹ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

امروز ۷ بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در مهمترین آن‌ها از ساعت ۲۰ به وقت تهران، چلسی میهمان ناتینگهام فارست خواهد بود.

 

گل اول منچسترسیتی توسط گواردیول در دقیقه ۱۳

 


گل دوم منچسترسیتی به فولام توسط فودن در دقیقه ۵۹

 

گل سوم منچسترسیتی به فولام توسط گواردیول در دقیقه ۷۱

 

 

گل چهارم منچسترسیتی به فولام توسط آلوارز در دقیقه ۹۷

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *